TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Public relations

Aby dobrze sprzedać swój produkt, musimy pozyskać świat mediów. Nie wystarczy jednak umiejętne reagowanie na jego potrzeby i dobra autoprezentacja. Tajemnicą ofensywnego PR jest kreowanie opiniii publicznej, prowokowanie dyskusji i tworzenie zapotrzebowania na naszą firmę.

Autorzy książki, wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations, uczą nas, jak w tym celu wykorzystać Internet i inne media. Dzięki ich wskazówkom masz szansę stać się prawdziwym profesjonalistą w tej dziedzinie.

Autorzy omawiają reguły postępowania wobec przedstawicieli mediów. Wyjaśniają czym różni się PR od reklamy i marketingu, uwypuklając różnice w sposobie reagowania na reklamę i na publicity. Książka przesycona jest przemawiającymi do wyobraźni, konkretnymi przykładami, które pozwalają zrozumieć, dlaczego jeden sposób działania przynosi pozytywne rezultaty, a inne wysiłki idą na marne.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Michael Prichinello, Richard Laermer
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 252
Wymiar [mm]: 145x205
EAN: 9788389120816
ISBN: 83-89120-81-X
ID: 17469

Zobacz również

Public relations
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...