TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Reklama w społeczeństwie informacyjnym

Można o reklamie mówić jako o zjawisku wszechobecnym, bowiem każdego dnia stykamy się z ogromną ilością komunikatów reklamowych - czy to oglądając telewizję, słuchając radia czy też czytając prasę. Trudno więc pozostać obojętnym wobec tego fenomenu. U części odbiorców treści reklamowe będą wywoływały pozytywne emocje, u innych zaś skrajnie negatywne.

Z perspektywy funkcjonowania firm komunikat reklamowy może być środkiem do osiągnięcia sukcesu komercyjnego. W rzeczy samej każda reklama, poprzez spełnianie funkcji informacyjnej, nakłaniającej bądź utrwalającej, ma za zadanie wywrzeć wpływ na konsumenta oraz skutecznie zachęcić go do zakupu.

W książce zebrano artykuły autorstwa przedstawicieli różnych ośrodków akademickich. Każdy z nich zbadał problem przez pryzmat własnej dyscypliny naukowej. Zawarte w książce rozważania wiążą się z próbą konstruowania obiektywnych scenariuszy opisujących społeczne, kulturowe i wychowawcze implikacje zjawiska reklamy.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Maternus Media
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 128
Wymiar [mm]: 125x200
EAN: 9788389701176
ISBN: 9788389701176
ID: 170744

Zobacz również

Reklama w społeczeństwie informacyjnym
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...