Mogą Cię również zainteresować książki...
aisolwentka Katoliciego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, doktor nauk humanistycznych. Odbyła liczne staże międzynarodowe, m.in. w Ambasadzie RP w Paryżu, na Uniwersytecie Katolickim Louvain-La-Neuve w Belgii, w ośrodku France Education International w Sevres oraz BELC w Nantes. Egzaminator międzynarodowych certyfikatów DELF.
Książka podejmuje problematykę słownictwa dzieci wczesnoszkolnych w perspektywie nauczania języka francuskiego polskich dzieci, omawiając ją wszechstronnie i uzupełniając w ten sposób istotną lukę w dydaktyce języka francuskiego.
Publikacja z całą pewnością zainteresuje nauczycieli języka polskiego, a przede wszystkim dydaktyków języka francuskiego, którzy znajdą w nłej wiele inspiracji do tworzenia materiałów dydaktycznych do nauczania dzieci wczesnoszkołnych.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Doroty Śliwy
Monografia stanowi udaną próbę połączenia badań z zakresu psychologii rozwojowej, dotyczących tworzenia się kategorii pojęciowych u dziecka w procesie poznawania świata i nazywania jego obiektów, z opisem językoznawczym.
Z recenzji dr hab. Joanny Cholewy, prof. UwB
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL |
Autor: | Kinga Zroska-Lisowski |
Rok wydania: | 2022 |
Ilość stron: | 284 |
Wymiar [mm]: | 175x245 |
EAN: | 9788382880397 |
ISBN: | 978-83-8288-039-7 |
ID: | 547665 |