TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Religia-media-popkultura

Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb wciąż nazbyt często przekazuje lub transmituje, zamiast komunikować.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: WIĘŹ
Autor: Marta Kokoszczyńska, Józef Majewski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 222
Wymiar [mm]: 205x145
EAN: 9788365424853
ISBN: 9788365424853
ID: 485339

Zobacz również

Religia-media-popkultura
25.52 zł
  • Wysyłamy w ciągu 1-3 dni
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...