TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy. W zarządzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przestały być przeciwstawne - aby klient nie szukał korzyści kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzieć, kim są kluczowi klienci, i inwestować w nich.

Jak doprowadzić do korzystnej współpracy z kluczowymi klientami?
Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tobą wielkie możliwości, lecz nie oczekuj, że wszystkim zajmie się jeden dobry sprzedawca. Zarządzanie kluczowymi klientami to gra zespołowa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klientów, a potem stopniowo zacieśniaj relacje z nimi.

Przejdź 10-etapowy proces wyboru kluczowych klientów i dowiedz się, jak:

* stworzyć organizację przyjazną dla kluczowych klientów,
* przygotować plan zarządzania kluczowymi klientami,
* zebrać zespół selekcjonerów,
* oceniać atrakcyjność klientów oraz podzielić ich na kluczowych i pozostałych,
* powiększać zespół współpracujący z kluczowym klientem,
* zacieśniać relacje z kluczowymi klientami i wspólnie z nimi tworzyć wizję przyszłości.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: one press
Autor: Peter Cheverton
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 160
Wymiar [mm]: 140x210
EAN: 9788324601141
ISBN: 83-246-0114-7
ID: 129556

Zobacz również

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...