TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie!

* Sztuka przeprowadzania ankiet
* Kreowanie nazwy i marki
* Podtrzymywanie relacji z klientem

Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego - to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.

"Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania - to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.

* Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
* Właściwe przeprowadzanie ankiet
* Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
* Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
* Poznanie sposobu myślenia klientów
* Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
* Wybór właściwej nazwy i marki
* Utrzymywanie grupy lojalnych klientów

Odkryj nowe, rewolucyjne sposoby na rozwinięcie swojej firmy.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Harry Beckwith
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 288
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788324600199
ISBN: 83-246-0019-1
ID: 153367

Zobacz również

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...