NAJLEPSZE PREZENTY NA ŚWIĘTA

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Strategia konkurencji

Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.

Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.

Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.

Główne zagadnienia omawiane w tej książce to:

  • teoria gier w decyzjach strategicznych firm,
  • techniki odczytywania sygnałów rynkowych,
  • tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki,
  • analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania,
  • warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze,
  • prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: MT Biznes
Autor: Michael E. Porter
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 460
Wymiar [mm]: 160x230
EAN: 9788362195787
ISBN: 978-83-62195-78-7
ID: 188149

Zobacz również

Strategia konkurencji
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...