TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela. Stan faktyczny i postulowany

Autorzy artykułów, umiejętnie posługując się różnorodnymi metodami badań pedagogicznych, przedstawiają diagnozę współczesnego szkolnictwa, przywołują propozycje zmian alternatywnych, sugerują nowe rozwiązania edukacyjne. Podejmują także analizę stale aktualnych problemów edukacyjnych, takich, jak: podmiotowość ucznia, indywidualizacja nauczania, jakość życia ucznia, rola klasy szkolnej w procesie socjalizacji, edukacja zdrowotna i ekologiczna, marginalizacja uczniów, wyrównywanie szans edukacyjnych w szkole wiejskiej, a także tożsamość, kształcenie i praktyka pedagogiczna współczesnych nauczycieli m.in. w perspektywie priorytetów i dyrektyw Unii Europejskiej. Publikacja odpowiada na aktualną i pilną potrzebę pogłębionej, wielo¬wątkowej, naukowej refleksji nad stanem i przyszłością polskiego systemu edukacji oraz jej praktycznej aplikacji. Wspólny mianownik wszystkich opracowań stanowi przekonanie, że najważniejszą funkcją szkolnictwa jest promocja człowieka, jego wartości oraz integralnego rozwoju i wychowania, w tym religijnego.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Towarzystwo Naukowe KUL
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 432
Wymiar [mm]: 160x230
EAN: 9788373065963
ISBN: 978-83-7306-596-3
ID: 278651

Zobacz również

Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela. Stan faktyczny i postulowany
46.58 zł
  • Wysyłamy w ciągu 1-3 dni
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...