TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.

Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.

O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem - jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.

Wyobraź sobie:

  • ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski,
  • stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać,
  • newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś,
  • reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów
  • e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: one press
Autor: Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 184
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788324612451
ISBN: 978-83-246-1245-1
ID: 152546

Zobacz również

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...