TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Marketing według Teda Levitta

Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.

Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Theodore Levitt
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 336
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788324609062
ISBN: 978-83-246-0906-2
ID: 153168

Zobacz również

Marketing według Teda Levitta
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...