TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Ocena:
(1 opinii)

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia!

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

* poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
* wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
* stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
* planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.

Opinie naszych Klientów (1 opinii)Napisz swoją opinię

Dość ciekawe spojrzenie na marketing.

Ja nigdy nie interesowałam się strategiami, taktykami wojennymi, a filmy które o tym mówią, po prostu mnie nudzą, nie zostałam więc od razu porwana. Jednakże tezy stawiane w książce są bardzo ciekawe i moim zdaniem trafne. Liczne przykłady pozwalają lepiej zrozumieć refleksje autorów. Autorzy skupiają się przede wszystkim na analizie wybranych kampanii i historii kilku wielkich firm. Ich podejście do marketingu wydaje się dość nieszablonowe. Na pewno nie powtórzą się w tej książce informacje, jakie możemy znaleźć w innych pozycjach dotyczących marketingu. Z całą pewnością pozwala to poszerzyć horyzonty i swoje spojrzenie na marketing.

autor opinii: Małgorzata

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: one press
Autor: Al Ries, Jack Trout
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 216
Wymiar [mm]: 205x195
EAN: 9788324605125
ISBN: 978-83-246-0512-5
ID: 153443

Zobacz również

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...