TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen

Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo? Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora? Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmów i płyt? Na te i wiele innych pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego "Długiego ogona" i redaktor naczelny "Wired".

Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktów trzeba jednak szukać wcześniej - Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in. od historii Kinga Gillettea, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami.

Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwy wykład nowego modelu gospodarki i marketingu. "Za darmo" to książka, która zaskakuje i prowokuje.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: ZNAK
Autor: Chris Anderson
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 248
Wymiar [mm]: 160x240
EAN: 9788324016310
ISBN: 978-83-240-1631-0
ID: 200671

Zobacz również

Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...