TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Implementacja Procesu Bolońskiego w europejskim szkolnictwie wyższym. Porównawcza analiza instytucjonalna Polski i Niderlandów

Wstęp


Część teoretyczna

1. Teoretyczne podstawy badań uniwersytetu jako organizacji
1.1. Teoria nowego instytucjonalizmu
1.2. Teoria zależności od zasobów (RDT)
1.3. Porównanie teorii neoinstytucjonalnej oraz teorii zależności od zasobów

2. Proces Boloński jako podstawa zmian europejskiego szkolnictwa wyższego
2.1. Proces Boloński jako przedmiot badań i refleksji naukowej
2.2. Rozwój Procesu Bolońskiego

3. Metodologia badań własnych
3.1. Teoretyczne implikacje badań
3.2. Projekt badawczy
3.3. Selekcja poziomu analizy oraz wybór case study
3.4. Selekcja i opis metod badawczych


Część empiryczna

4. Szkolnictwo wyższe we Flandrii
4.1. Struktura organizacyjna systemu szkolnictwa wyższego
4.2. Implementacja Procesu Bolońskiego: wdrożenia krajowe
4.2.1. Kontekst instytucjonalny - system szkolnictwa wyższego przed zmianami
4.2.2. Proces wdrażania Procesu Bolońskiego w szkolnictwie wyższym
4.2.3. Wpływ Procesu Bolońskiego na szkolnictwo wyższe we Flandrii
4.3. Studium przypadku 1: KU Leuven
4.3.1. Proces dostosowań do Procesu Bolońskiego
4.3.2. Wpływ Procesu Bolońskiego na uniwersytet
4.4. Studium przypadku 2: Uniwersytet w Antwerpii
4.4.1. Proces dostosowań do Procesu Bolońskiego
4.4.2. Wpływ Procesu Bolońskiego na uniwersytet

5. Szkolnictwo wyższe w Holandii
5.1. Struktura organizacyjna systemu szkolnictwa wyższego
5.2. Implementacja Procesu Bolońskiego: wdrożenia krajowe
5.2.1. Kontekst instytucjonalny - system szkolnictwa wyższego przed zmianami
5.2.2. Proces wdrażania Procesu Bolońskiego w szkolnictwie wyższym
5.2.3. Wpływ Procesu Bolońskiego na szkolnictwo wyższe w Holandii
5.3. Studium przypadku 3: Uniwersytet w Twente
5.3.1. Proces dostosowań do Procesu Bolońskiego
5.3.2. Wpływ Procesu Bolońskiego na uniwersytet
5.4. Studium przypadku 4: Uniwersytet w Utrechcie
5.4.1. Proces dostosowań do Procesu Bolońskiego
5.4.2. Wpływ Procesu Bolońskiego na uniwersytet

6. Szkolnictwo wyższe w Polsce
6.1. Struktura organizacyjna systemu szkolnictwa wyższego
6.2. Implementacja Procesu Bolońskiego: wdrożenia krajowe
6.2.1. Kontekst instytucjonalny - system szkolnictwa wyższego przed zmianami
6.2.2. Proces wdrażania Procesu Bolońskiego w szkolnictwie wyższym
6.2.3. Wpływ Procesu Bolońskiego na szkolnictwo wyższe w Polsce
6.3. Studium przypadku 5: Uniwersytet Warszawski
6.3.1. Proces dostosowań do Procesu Bolońskiego
6.3.2. Wpływ Procesu Bolońskiego na uniwersytet
6.4. Studium przypadku 6: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
6.4.1. Proces dostosowań do Procesu Bolońskiego
6.4.2. Wpływ Procesu Bolońskiego na uniwersytet

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel i diagramów

Summary

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Autor: Magdalena Lipnicka
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 236
Wymiar [mm]: 167x240
EAN: 9788380614079
ISBN: 978-83-8061-407-9
ID: 395116

Zobacz również

Implementacja Procesu Bolońskiego w europejskim szkolnictwie wyższym. Porównawcza analiza instytucjonalna Polski i Niderlandów
24.38 zł
  • Wysyłamy w ciągu 24 h
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...