TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Jak prowadzić firmę. Z doświadczeń wybitnych dyrektorów CEO Academy

Co sześć miesięcy Dennis C. Carey i Marie-Caroline von Weichs prowadzą CEO Academy (Akademię Dyrektorów), czyli intensywny kurs dla nowo mianowanych dyrektorów naczelnych czołowych firm świata, który "Business Week" nazwał obozem rekruckim dla nowej klasy kadry kierowniczej najwyższego szczebla. Uczestnicy kursu otrzymują bezcenny zestaw praktycznych rad i wskazówek, jak uzyskiwać rezultaty, których się spodziewają ich pracodawcy. Nauczyciele to same gwiazdy spośród doświadczonych dyrektorów naczelnych.

To, za co kursanci płacą dziesięć tysięcy dolarów - spostrzeżenia i sekrety ludzi należących do najbardziej wpływowych liderów biznesu naszych czasów - zawiera teraz ta książka. Rad udzielają tu biznesmeni takiego kalibru, jak Larry Bossidy, były dyrektor naczelny Honeywell International, który niedawno przeszedł na emeryturę; Ray Gilmartin, naczelny Mercka; John Smale, były prezes i dyrektor naczelny General Motors, emerytowany prezes i dyrektor Procter & Gamble; John Dasburg, który kierował Northwest Airlines i Burger Kingiem, a teraz jest szefem DHL Airways. Atrakcją książki są nie tylko dyrektorzy, którzy odnieśli sukces. Jak prowadzić firmę przedstawia także czołowych amerykańskich komentatorów i obserwatorów biznesu: Nell Minow, działaczkę ruchu obrońców praw akcjonariuszy; Irę Millsteina, legendarnego wpływowego prawnika; Matthew Bishopa, redaktora działu biznesu w "The Economist"; Josepha Badaracco, profesora etyki w Harvard Business School.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: MT Biznes
Autor: Dennis C. Carey, Marie-Caroline Weichs
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 320
Wymiar [mm]: 150x230
EAN: 9788362195169
ISBN: 978-83-62195-16-9
ID: 166260

Zobacz również

Jak prowadzić firmę. Z doświadczeń wybitnych dyrektorów CEO Academy
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...