TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Media w dobie pandemii COVID-19

Justyna Szulich-Kałuża, Rafał Jakub Pastwa, Wstęp

CZĘŚĆ TEORETYCZNO-ANALITYCZNA

Monika Przybysz, Wyzwania w komunikacji w social mediach podczas pandemii COVID-19
Aleksandra Pethe, Komunikowanie treści religijnych w dobie pandemii COVID-19 (na przykładzie parafii Oblatów Maryi Niepokalanej w Katowicach)
Małgorzata Sławek-Czochra, Emocjonalne zakotwiczenie pandemii COVID-19 w internetowych przekazach sektora kultury
Aneta Wójciszyn-Wasil, Autonarracyjne formy dokumentacji pandemii COVID-19 w mediach audialnych
Sylwia Andrzejczuk, Medyczne aspekty skuteczności szczepionek przeciwko COVID-19 w kontekście infodemii
Julia Dudzińska, Promocja szczepień przeciwko COVID-19 na wybranych profilach facebookowych polskich uniwersytetów
Magdalena Łuka, Samotność covidowa współczesnego człowieka
Rafał Jakub Pastwa, Od kultury nieufności i "cancel culture" do konieczności (z)budowania nowego modelu integracyjnego. Refleksje na progu postpandemicznego świata

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA

Piotr Kuśmierzak, Reporter w czasach zarazy
Paweł Krysiak, Każda gmina ma swoją sprawę Dreyfusa
Magdalena Grydniewska, Gdy wydarzy się coś tragicznego, reporter nie ma czasu na łzy
Justyna Orłowska, Odpowiedź Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu w Lublinie na kryzys wywołany pandemią     COVID-19. Działalność pomocowa i informacyjna
Aleksandra Zińczuk, Próba czasu: "Kultura Enter" oraz Dział Wydawniczy
Warsztatów Kultury w Lublinie

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Autor: Rafał J. Pastwa
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 182
Wymiar [mm]: 170x240
EAN: 9788380619807
ISBN: 978-83-8061-980-7
ID: 519826

Zobacz również

Media w dobie pandemii COVID-19
39.69 zł
  • Wysyłamy w ciągu 24 h
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...