Mogą Cię również zainteresować książki...
Wstęp
Prezentacja Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL
Karol Klauza, Maria Gondek Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL - historia i współczesność
Justyna Szulich-Kałuża Struktura IDiKS
Olga Białek-Szwed Przegląd dorobku naukowego pracowników IDiKS
Justyna Szulich-Kałuża Kulturotwórcze konteksty komunikacji społecznej w ujęciu Leona Dyczewskiego
Historia IDiKS - fotogaleria
Jakie metodologie? - nowe pola i problemy badawcze
Małgorzata Lisowska-Magdziarz Od mediów masowych do zeitgeist art.
Metodologie oparte na sztuce i ich zastosowanie w medioznawstwie
Stanisław Jędrzejewski Użytkownicy mediów w świecie wielu platform
Małgorzata Gruchoła Zmiany w obszarze interakcji społecznych w ujęciu
Jonathana H. Turnera w kulturze robotycznej
Jaki język w mediach i w komunikacji społecznej? - zróżnicowanie stylistyczne i gatunkowe
Beata Grochala Jaki jest, a jaki powinien być język dziennikarzy sportowych?
Paweł Nowak Perlokucyjna (do)wolność interpretacji aktu mowy - rozwój czy ograniczenie skutecznej komunikacji?
Olga Białek-Szwed Topos kobiety we współczesnych mediach masowych
Dariusz Baran Aktywność dziennikarzy na Twitterze w przededniu kampanii samorządowej 2018 r.
Anna Bańka Mechanizmy symbolizacji świata w kabarecie oraz ich wpływ na mowę potoczną
Olga Łęcka Produkcja programów informacyjnych i publicystycznych dla Facebooka
Jakie wizualizacje? - od komunikacji artystycznej po zaawansowane techniki wizualizacji
Natasza Ziółkowska-Kurczuk Wizualizacja w autorskim reportażu kulturalnym z Międzynarodowego Festiwalu "Konfrontacje Teatralne”
Małgorzata Sławek-Czochra Wizualizacja idei wolności w polskiej sztuce ulicy
Agnieszka Barczyk-Sitkowska Split screen i jego rola w reklamie audiowizualnej
Joanna Sosnowska Serial interaktywny - rozwój telewizyjnych form gatunkowych z wykorzystaniem nowych technologii
Jaka komunikacja marketingowa? - nowe narzędzia i trendy
Aneta Duda Nowe trendy w komunikacji marketingowej na przykładzie "branded gaming”. Opinie o komercjalizacji gier
Szymon Wigienka Problem "smogu informacyjnego” w nowomedialnej komunikacji przedsiębiorstw
Krzysztof Stępniak Copywriter w służbie Kościoła
Varia
Grzegorz Tylec Odpowiedzialność autora, redaktora i wydawcy
za rozpowszechnienie utworów naukowych w prasie dokonane
z naruszeniem przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
Noty o autorach
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL |
Autor: | Justyna Szulich-Kałuża, Olga Białek-Szwed |
Rok wydania: | 2019 |
Ilość stron: | 350 |
Wymiar [mm]: | 167x240 |
EAN: | 9788380618725 |
ISBN: | 978-83-8061-872-5 |
ID: | 485877 |