TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Jakie media? Konteksty, badania, postulaty. 10 - lecie Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL

Wstęp

Prezentacja Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL

Karol Klauza, Maria Gondek Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL - historia i współczesność
Justyna Szulich-Kałuża Struktura IDiKS
Olga Białek-Szwed Przegląd dorobku naukowego pracowników IDiKS
Justyna Szulich-Kałuża Kulturotwórcze konteksty komunikacji społecznej w ujęciu Leona Dyczewskiego
Historia IDiKS - fotogaleria

Jakie metodologie? - nowe pola i problemy badawcze
Małgorzata Lisowska-Magdziarz Od mediów masowych do zeitgeist art.
Metodologie oparte na sztuce i ich zastosowanie w medioznawstwie
Stanisław Jędrzejewski Użytkownicy mediów w świecie wielu platform
Małgorzata Gruchoła Zmiany w obszarze interakcji społecznych w ujęciu
Jonathana H. Turnera w kulturze robotycznej

Jaki język w mediach i w komunikacji społecznej? - zróżnicowanie stylistyczne i gatunkowe
Beata Grochala Jaki jest, a jaki powinien być język dziennikarzy sportowych?
Paweł Nowak Perlokucyjna (do)wolność interpretacji aktu mowy - rozwój czy ograniczenie skutecznej komunikacji?
Olga Białek-Szwed Topos kobiety we współczesnych mediach masowych
Dariusz Baran Aktywność dziennikarzy na Twitterze w przededniu kampanii samorządowej 2018 r.
Anna Bańka Mechanizmy symbolizacji świata w kabarecie oraz ich wpływ na mowę potoczną
Olga Łęcka Produkcja programów informacyjnych i publicystycznych dla Facebooka

Jakie wizualizacje? - od komunikacji artystycznej po zaawansowane techniki wizualizacji
Natasza Ziółkowska-Kurczuk Wizualizacja w autorskim reportażu kulturalnym z Międzynarodowego Festiwalu "Konfrontacje Teatralne”
Małgorzata Sławek-Czochra Wizualizacja idei wolności w polskiej sztuce ulicy
Agnieszka Barczyk-Sitkowska Split screen i jego rola w reklamie audiowizualnej
Joanna Sosnowska Serial interaktywny - rozwój telewizyjnych form gatunkowych z wykorzystaniem nowych technologii

Jaka komunikacja marketingowa? - nowe narzędzia i trendy
Aneta Duda Nowe trendy w komunikacji marketingowej na przykładzie "branded gaming”. Opinie o komercjalizacji gier
Szymon Wigienka Problem "smogu informacyjnego” w nowomedialnej komunikacji przedsiębiorstw
Krzysztof Stępniak Copywriter w służbie Kościoła

Varia
Grzegorz Tylec Odpowiedzialność autora, redaktora i wydawcy
za rozpowszechnienie utworów naukowych w prasie dokonane
z naruszeniem przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych

Noty o autorach

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Autor: Justyna Szulich-Kałuża, Olga Białek-Szwed
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 350
Wymiar [mm]: 167x240
EAN: 9788380618725
ISBN: 978-83-8061-872-5
ID: 485877

Zobacz również

Jakie media? Konteksty, badania, postulaty. 10 - lecie Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL
39.69 zł
  • Wysyłamy w ciągu 24 h
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...