TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Menedżer coachem. Jak rozmawiać by osiągnąć rezultaty

Ocena:
(1 opinii)

Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching.

Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.

Książka składa się z czterech części: Grunt, Fundamenty, Filary, Dach, stanowiących metaforyczne nawiązanie do procesu wznoszenia budowli. Udzielono w niej odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak lepiej radzić sobie z codziennymi zadaniami?
  • Jak skuteczniej pracować z ludźmi?
  • Jak uczynić pracowników współodpowiedzialnymi za pomyślność firmy?
  • Jak wykorzystać ich talenty i wiedzę oraz skłonić do rozwoju?
  • Jak pozwolić pracownikom na więcej autonomii, nie tracąc przy tym kontroli ani autorytetu?
  • Dlaczego coaching jest obecnie tak popularny?
  • W czym pomaga postawa menedżera-coacha?
  • Co można zyskać, ucząc się coachingu?

Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczących zwiększenia efektywności i satysfakcji z pracy.

Opinie naszych Klientów (1 opinii)Napisz swoją opinię

Książka, w której jest wiele

To moja pierwsza książka z tematyki coachingu, budowania relacji i dialogu. Uważam, że porusza wiele aspektów, z którymi powoli będę się zapoznawać. Nie mam porównania z innymi tytułami, ale dla mnie odkrywa ona zupełnie nowe obszary. Dotychczas nie przykładałam zbytniej uwagi do "miękkich" aspektów w pracy i biznesie. Pora zmienić przyzwyczajenia, a może też przekonania, bo o tym też można przeczytać w tej książce.

Poza tym wraz z książką dostałam wygodną magnetyczną zakładkę :)

autor opinii: Ewa Wardzała

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer business
Autor: Wiesław Porosło, Olga Rzycka
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 316
Wymiar [mm]: 165x240
EAN: 9788326440427
ISBN: 9788326440427
ID: 240139

Zobacz również

Menedżer coachem. Jak rozmawiać by osiągnąć rezultaty
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...