TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

"Mit przedsiębiorczości" to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.

Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców.

Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.

Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym.

Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.

Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.

Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak "The E-Myth Physician", "The E-Myth Manager", "The E-Myth Contractor" oraz "E-Myth Mastery". Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie.

Zobacz tę książkę także w wersji papierowej.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Rodzaj nośnika: CD
Wydawca: MT Biznes
Autor: Michael E. Gerber
Rok wydania: 2015
EAN: 9788377469156
ID: 316785

Zobacz również

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...