TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Pięć najważniejszych pytań

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania.

To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji:

  • Co jest misją mojej firmy?
  • Kim są nasi klienci?
  • Co cenią nasi klienci?
  • Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer business
Autor: Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 116
EAN: 9788326445262
ISBN: 9788326445262
ID: 270363

Zobacz również

Pięć najważniejszych pytań
48.99 zł
  • Wysyłamy w ciągu 1-3 dni
  • Dostawa za jedyne 7.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...