TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Pięć najważniejszych pytań

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania.

To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji:

  • Co jest misją mojej firmy?
  • Kim są nasi klienci?
  • Co cenią nasi klienci?
  • Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer business
Autor: Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 116
Wymiar [mm]: 201x142
EAN: 9788326445262
ISBN: 9788326445262
ID: 270363

Zobacz również

Pięć najważniejszych pytań
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...