TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Prawda o mediach

Problem "prawdy w mediach" jawi się dziś, w epoce postmodernizmu, jako nie lada wyzwanie. Są bowiem tacy, którzy twierdzą, iż dotarcie do jednej słusznej prawdy jest wręcz niemożliwe. Inni z kolei wymachują "prawdą" we wszystkie strony, przez co zamiast wartości, która powinna ściśle odpowiadać "twardej rzeczywistości", staje się ona nierzadko pustym słowem, znakiem bez desygnatu, wyświechtanym sloganem, kartą przetargową wykorzystywaną przez opozycyjne względem siebie opcje ideologiczne czy polityczne.

Czy jest sens przypominać o miejscu prawdy w przestrzeni mediów, tym bardziej, że ich przedstawiciele wydają się z premedytacją rozbijać ją na pomniejsze i relatywne części? Nawet jeśli zgodzimy się z tezą, że – w przeciwieństwie do minionych epok – trudno dziś jest mówić o jednej, bezwzględnej i niepodważalnej prawdzie, to jednak warto mieć na uwadze rzetelność naukową i dziennikarską, które wydają się być gwarantem zdrowej kondycji kultury ludzkiej.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Maternus Media
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 94
Wymiar [mm]: 130x210
EAN: 9788389701091
ISBN: 9788389701091
ID: 126975

Zobacz również

Prawda o mediach
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...