TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Przelicz to na pieniądze. Jak skutecznie zwiększyć przychody firmy. Seria: Recepta na biznes

Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości, którą ich klienci otrzymują w produktach ich własnej firmy. Argumentacja handlowa takich pracowników sprowadza się do najbardziej prymitywnego czynnika – ceny.

Rozwiązaniem jest takie podejście do sprzedaży i marketingu, które wykracza poza zachwalanie własnego produktu, a polega na obliczeniu pieniężnego zysku, jaki klient otrzymuje w zamian za zapłaconą cenę. Książka szczegółowo przedstawia, jak to zrobić. Dobre firmy odnoszą sukcesy dzięki odkrywaniu sposobu, w jaki ich klienci zarabiają, i takim wykorzystaniu własnych zasobów, aby klienci mogli zarabiać jeszcze więcej. Przeliczanie na pieniądze jest kluczową dyscypliną pozwalającą każdej firmie wspiąć się na wyżyny sukcesu handlowego.

Fox i Gregory stworzyli szczegółowy przewodnik, który czyni przeliczanie na pieniądze fundamentem strategii biznesowej. To solidna wiedza, dlatego ta książka nie jest przeznaczona dla tych "specjalistów" od marketingu, których jedyną umiejętnością jest mydlenie oczu własnemu pracodawcy. To książka dla tych, którzy są gotowi zakasać rękawy, aby naprawdę czegoś dokonać dla swojej firmy.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: Vocatio
Autor: Jeffrey J. Fox, Richard C. Gregory
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 302
Wymiar [mm]: 130x190
EAN: 9788374920391
ISBN: 9788374920391
ID: 62647

Zobacz również

Przelicz to na pieniądze. Jak skutecznie zwiększyć przychody firmy. Seria: Recepta na biznes
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...