TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Reklama i jej reguły. By wybrać w sposób wolny... Seria: Wobec współczesności

Mała książka, a w niej wszystko, co każdy winien wiedzieć o reklamie: historia, sposoby tworzenia, mechanizmy oddziaływania oraz granice etyczne. Całość opiera się na rzetelnych badaniach rynkowych oraz uwzględnia nauczanie Kościoła.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo św. Stanisława BM
Autor: ks. Andrzej Zwoliński
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 46
Wymiar [mm]: 110x180
EAN: 9788374220781
ISBN: 83-7422-078-3
ID: 45307

Zobacz również

Reklama i jej reguły. By wybrać w sposób wolny... Seria: Wobec współczesności
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...