TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą sytuację gospodarczą, wyznaczają nowe style zachowań konkurencyjnych, a niejednokrotnie oddziałują także i na politykę. Jednak skoro u podstaw ich powstania leżą powiększanie zysków i gromadzenie zasobów, jaką rzeczywistość społeczną mają szansę nam wykreować?

Autorami zebranych tu artykułów są Michael E. Porter oraz C.K. Prahalad - najlepsi światowi specjaliści w dziedzinie konkurencyjności firm oraz możliwości finansowych związanych z "najniższą warstwą piramidy", czyli największą, ale najuboższą grupą socjoekonomiczną. Wskazują oni współczesnym menedżerom korzyści płynące z zaangażowania w sprawy społeczne. Otwierają oczy na potencjał tkwiący w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i technologii w celu zaspokojenia potrzeb socjalnych. Zdradzają sposoby odnoszenia sukcesu na nowych rynkach dzięki marketingowi promującemu postawy obywatelskie.

* Zarabianie na biednych - kiedy ubodzy stają się klientami.
* Czysta filantropia czy czysty biznes - zarabianie dobroczynnością.
* Handel tworzący dobrobyt - globalizacja przynosząca korzyści.
* Przywódcza rola przedsiębiorstw - nowy model zachowań prospołecznych.
* Zaangażowanie społeczne przewagą konkurencyjną - Cisco Networking Academy Program.

"Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: one press
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 240
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788324609079
ISBN: 978-83-246-0907-9
ID: 153010

Zobacz również

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...