TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Wojna marketingu z zarządzaniem

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu - prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi.

Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Autor: Al Ries, Laura Ries
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 288
Wymiar [mm]: 140x200
EAN: 9788320818819
ISBN: 978-83-208-188-1-9
ID: 174426

Zobacz również

Wojna marketingu z zarządzaniem
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...