TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Zarządzanie w XXI wieku - wyzwania

W tej książce Drucker rozważa, jakie prognozy przyszłości biznesu i zarządzania są racjonalne, a jakie nie. Pisze, na co menedżerowie muszą przygotować się w XXI wieku.

Omawia sprawy najważniejsze, które stanowią "być albo nie być" organizacji w obecnym stuleciu. Dziś potrzebne są nowe paradygmaty zarządzania, ponieważ świat przechodzi zmiany dużo bardziej radykalne niż te w wieku dziewiętnastym i dwudziestym.

Jak pisze sam Drucker: „Każda organizacja działa w oparciu o własną Teorię Biznesu, czyli zbiór podstawowych założeń. (..) Strategia służy przekształceniu owej własnej Teorii Biznesu w wydajność (...) w wysoce nieprzewidywalnym środowisku. (...) Ale na czym oprzeć strategię w XXI wieku, w epoce gwałtownych zmian i całkowitej nieprzewidywalności? Czy istnieją jeszcze jakieś założenia, na których można spokojnie budować strategię organizacji, zwłaszcza biznesowej? Czy są jeszcze jakieś pewniki? Owszem. Wydaje się, że istnieje co najmniej pięć zjawisk, które można uznać za pewniki. Kłopot w tym, że są one zdecydowanie odmienne od tych, na których przywykliśmy do niedawna budować strategie”.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: MT Biznes
Autor: Peter F. Drucker
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 212
Wymiar [mm]: 160x230
EAN: 9788361040842
ISBN: 9788361040842
ID: 155234

Zobacz również

Zarządzanie w XXI wieku - wyzwania
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...
 - okładka książki

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Peter F. Drucker
 - okładka książki

8.nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu

Stephen R. Covey
 - okładka książki

Lean Banking. Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym z przykładami

Fabrizio Majorana, Alessandro Morelli
 - okładka książki

Getting Things Done czyli sztuka bezstresowej efektywności.

David Allen
 - okładka książki

Dobór personelu. Seria: Biblioteka Moderatora

Tomasz Witkowski (red.)
 - okładka książki

Metoda jednego dnia

Chantel Hobbs
 - okładka książki

Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

Andrzej J. Blikle
 - okładka książki

Twoje pieniądze (książka + DVD)

Wojciech Nowicki, Artur Kalicki, Ks. Adam Prozorowski
 - okładka książki

5 języków docenienia w miejscu pracy

Gary D. Chapman, Paul E. White
 - okładka książki

Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Ken Blanchard, Michael O Connor
 - okładka książki

Zarządzanie finansami, czyli ile kosztuje bilet do nieba

Agnieszka Szewczyk
 - okładka książki

Ogarniacz. Opanuj swoją codzienność

Adrian Wawrzyczek
 - okładka książki

Zarządzanie czasem czyli co jest w życiu najważniejsze

Agnieszka Szewczyk
 - okładka książki

Pięć najważniejszych pytań

Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein
 - okładka książki

Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach

Stephen R. Covey, Bob Whitman, Breck England
 - okładka książki

Cała naprzód! Sztuka świadomego planowania własnego życia

Michael Hyatt, Daniel Harkavy
 - okładka książki

Pułapki czasu. sprawdzone strategie dla zapracowanych handlowców

Todd Duncan
 - okładka książki

Jednozadaniowość. Twój umysł nie może być w dwóch miejscach jednocześnie. Krótka droga do dużego sukcesu

Devora Zack