TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Coaching

Coaching to stosunkowo nowa profesja, z którą wiąże się wiele pytań. Na wszystkie istotne odpowiada w swojej książce Jane Rogers. Autorka przedstawia podstawowe zasady coachingu.

Opis uzupełnia o praktyczne przykłady rozwiązania różnych problemów, jakie pojawiają się w relacji klient – coach, a także studia przypadków. Dzięki tej publikacji czytelnik rozwinie umiejętności niezbędne do tego, by być dobrym coachem.

Książka jest przeznaczona zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają pracę w dziedzinie coachingu, jak i dla tych, które mają już w tym zakresie pewne doświadczenie, a chciałyby udoskonalić swój warsztat.

Skorzystają z niej również menadżerowie – zasady coachingu można bowiem wykorzystać w procesie przewodzenia innym.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Jenny Rogers
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 312
Wymiar [mm]: 165x235
EAN: 9788374892636
ISBN: 9788374892636
ID: 162088

Zobacz również

Coaching
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...
 - okładka książki

Abc. Jak zbudować zespół, który zwycięża

Blair Singer
 - okładka książki

Coaching. Prowadź swoją drużynę ku zwycięstwu

Ken Blanchard, Don Schula
 - okładka książki

Podręcznik coachingu

Sara Thorpe, Jackie Clifford
 - okładka książki

Coaching w ujęciu chrześcijańskim. Zamień swój potencjał w rzeczywistość

Gary R. Collins
 - okładka książki

Boży coaching. To Ci się opłaca. Jak Biblia może pomóc w terapii

Małgorzata Kornacka
 - okładka książki

Lean Banking. Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym z przykładami

Fabrizio Majorana, Alessandro Morelli
 - okładka książki

Dobór personelu. Seria: Biblioteka Moderatora

Tomasz Witkowski (red.)
 - okładka książki

Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

Andrzej J. Blikle
 - okładka książki

5 języków docenienia w miejscu pracy

Gary D. Chapman, Paul E. White
 - okładka książki

Firma z duszą

Michael Cardone (jr)
 - okładka książki

Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Ken Blanchard, Michael O Connor
 - okładka książki

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Peter F. Drucker
 - okładka książki

Pięć najważniejszych pytań

Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein
 - okładka książki

Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach

Stephen R. Covey, Bob Whitman, Breck England
 - okładka książki

Pułapki czasu. sprawdzone strategie dla zapracowanych handlowców

Todd Duncan
 - okładka książki

Pracując w zespole urzeczywistnisz marzenia

John C. Maxwell
 - okładka książki

Jednozadaniowość. Twój umysł nie może być w dwóch miejscach jednocześnie. Krótka droga do dużego sukcesu

Devora Zack
 - okładka książki

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Opowieść o przywództwie

Patrick Lencioni