TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Czym (nie) jest coaching?

Ocena:
(1 opinii)

Początkowo "coachingiem" nazywano instruktaż, zwykłe wprowadzanie pracownika w arkana pracy. Potem "coachingiem" zaczęto nazywać towarzyszenie sprzedawcom i dawanie im na gorąco informacji zwrotnej o procesie sprzedaży. Często obejmowało to bardzo nieprzyjemne krytykowanie sprzedawcy. Również rozwijanie umiejętności innych niż sprzedawanie, czyli "trening" umiejętności takich jak prezentacje, wystąpienia publiczne, nawiązywanie kontaktu, negocjacje znalazły się pod szyldem coachingu.

W miarę pojawiania się kolejnych szkół coachingu w Polsce, które realizują programy szkoleniowe zgodne ze standardami międzynarodowymi (International Coach Federation, International Coach Community i inne), coaching zaczął nabierać nowego znaczenia. Zaczął reprezentować pewną postawę życiową, charakteryzować podejście do drugiego człowieka, w którym obowiązują pewne bazowe założenia sprawiające, że coaching stał się inną formą wspierania drugiego człowieka niż instruowanie, trening, nauczanie, psychoterapia, doradztwo, mentoring, consulting... I o takim coachingu jest ta książka.

Opinie naszych Klientów (1 opinii)Napisz swoją opinię

Dobra książka o coachingu, na pewno nie wyczerpuje tematu. Przykłady trochę banalne ale dobrze wyciągnięte na ich podstawiae wnioski. Napisana przystępnym językiem.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Monika Zubrzycka-Nowak, Katarzyna Rybczyńska, Sylwia Monostori
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 152
Wymiar [mm]: 205x145
EAN: 9788374892889
ISBN: 978-83-7489-288-9
ID: 184484

Zobacz również

Czym (nie) jest coaching?
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...
 - okładka książki

Abc. Jak zbudować zespół, który zwycięża

Blair Singer
 - okładka książki

Coaching. Prowadź swoją drużynę ku zwycięstwu

Ken Blanchard, Don Schula
 - okładka książki

Podręcznik coachingu

Sara Thorpe, Jackie Clifford
 - okładka książki

Coaching w ujęciu chrześcijańskim. Zamień swój potencjał w rzeczywistość

Gary R. Collins
 - okładka książki

Boży coaching. To Ci się opłaca. Jak Biblia może pomóc w terapii

Małgorzata Kornacka
 - okładka książki

Lean Banking. Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym z przykładami

Fabrizio Majorana, Alessandro Morelli
 - okładka książki

Dobór personelu. Seria: Biblioteka Moderatora

Tomasz Witkowski (red.)
 - okładka książki

Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

Andrzej J. Blikle
 - okładka książki

5 języków docenienia w miejscu pracy

Gary D. Chapman, Paul E. White
 - okładka książki

Firma z duszą

Michael Cardone (jr)
 - okładka książki

Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Ken Blanchard, Michael O Connor
 - okładka książki

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Peter F. Drucker
 - okładka książki

Pięć najważniejszych pytań

Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein
 - okładka książki

Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach

Stephen R. Covey, Bob Whitman, Breck England
 - okładka książki

Pułapki czasu. sprawdzone strategie dla zapracowanych handlowców

Todd Duncan
 - okładka książki

Pracując w zespole urzeczywistnisz marzenia

John C. Maxwell
 - okładka książki

Jednozadaniowość. Twój umysł nie może być w dwóch miejscach jednocześnie. Krótka droga do dużego sukcesu

Devora Zack
 - okładka książki

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Opowieść o przywództwie

Patrick Lencioni