TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Narracje w grach komputerowych. Jak czytać interaktywne obrazy?

Publikacja dotyczy problematyki gier komputerowych a dokładnie kilka jego wybranych obszarów związanych z sferą wizualną: wielomodalna strukturę komunikatów, interakcyjność, responsywność, narracyjność, immersyjność i skala zaangażowania odbiorcy w rozgrywki, a także uleganie konstruowanym znaczeniom.

Autorki przyjmują założenie, że gry komputerowe mają pewne kategorie zbliżające je do opowieści narracyjnych z zastrzeżeniem, że funkcjonują w inny sposób niż w tradycyjnej narracji i temu poświęca większą część książki. Kompozycja gier oparta na trójwymiarowej reprezentacji przestrzeni powoduje, że gry komputerowe mają wiele cech wspólnych z architektonicznymi formami a autorki podejmują się niełatwej sztuki opowiedzieć o nich za pomocą analizy werbalnej i ilustracji z konkretnie wybranej gry.  

  

     (z recenzji dr hab. Alicji Waszkiewicz-Raviv)

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Autor: Justyna Szulich-Kałuża, Mariia Burlak
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 169
Wymiar [mm]: 170x240
EAN: 9788382881585
ISBN: 978-83-8288-158-5
ID: 594647

Zobacz również

Narracje w grach komputerowych. Jak czytać interaktywne obrazy?
34.02 zł
  • Wysyłamy w ciągu 24 h
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...