TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Psychologia mediów

Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: WAM
Autor: Peter Winterhoff-Spurk
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 250
Wymiar [mm]: 156x232
EAN: 9788373187399
ISBN: 9788373187399
ID: 50574

Zobacz również

Psychologia mediów
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...