TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej

Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuają pracy "Psychologiczne aspekty odbioru telewizji", której dwa gtomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga - zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia - perswazji w mediach audiowizualnych.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Towarzystwo Naukowe KUL
Autor: Piotr Francuz
Ilość stron: 316
Wymiar [mm]: 167x240
EAN: 9788373063532
ISBN: 9788373063532
ID: 71084

Zobacz również

Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
43.16 zł
  • Wysyłamy w ciągu 24 h
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...