TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Wizerunek Niemiec i Niemców wśród Polaków. Perspektywa psychologiczna i marketingowa

Das Bild Deutschlands und der Deutschen unter Polen. Die psychologische und marketing Perspektive

W rozdziale pierwszym, na podstawie literatury przedmiotu, przeanalizowano zakres najważniejszych pojęć stanowiących przedmiot badań opisany w kolejnych rozdziałach pracy. Przedstawiono aktualny stan wiedzy na temat wizerunku Niemiec i Niemców oraz omówiono zalety i wady dotychczas stosowanej metodologii badań wizerunku i stereotypów narodowych. W rozdziale drugim ukazano najważniejsze problemy badawcze, opisano metodę badań skojarzeń z państwem i narodem niemieckim, procedurę taksonomii skojarzeń oraz analizę badań jakościowych. Ich wyniki stały się punktem wyjścia dla konstrukcji narzędzi służących do badań ilościowych i jakościowych wizerunku i osobowości Niemiec w rozdziale trzecim oraz wizerunku narodu i stereotypu Niemców w rozdziale czwartym. W rozdziale piątym zreferowano wyniki zrealizowanych badań oraz określono kierunki przyszłych badań nad wizerunkiem Niemiec i Niemców wśród Polaków. (ze Wstępu)

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Autor: Oleg Gorbaniuk
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 196
Wymiar [mm]: 167x240
EAN: 9788373639973
ISBN: 978-83-7363-997-3
ID: 230908

Zobacz również

Wizerunek Niemiec i Niemców wśród Polaków. Perspektywa psychologiczna i marketingowa
18.43 zł
  • Wysyłamy w ciągu 7 dni
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...