Mogą Cię również zainteresować książki...
Das Bild Deutschlands und der Deutschen unter Polen. Die psychologische und marketing Perspektive
W rozdziale pierwszym, na podstawie literatury przedmiotu, przeanalizowano zakres najważniejszych pojęć stanowiących przedmiot badań opisany w kolejnych rozdziałach pracy. Przedstawiono aktualny stan wiedzy na temat wizerunku Niemiec i Niemców oraz omówiono zalety i wady dotychczas stosowanej metodologii badań wizerunku i stereotypów narodowych. W rozdziale drugim ukazano najważniejsze problemy badawcze, opisano metodę badań skojarzeń z państwem i narodem niemieckim, procedurę taksonomii skojarzeń oraz analizę badań jakościowych. Ich wyniki stały się punktem wyjścia dla konstrukcji narzędzi służących do badań ilościowych i jakościowych wizerunku i osobowości Niemiec w rozdziale trzecim oraz wizerunku narodu i stereotypu Niemców w rozdziale czwartym. W rozdziale piątym zreferowano wyniki zrealizowanych badań oraz określono kierunki przyszłych badań nad wizerunkiem Niemiec i Niemców wśród Polaków. (ze Wstępu)
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL |
Autor: | Oleg Gorbaniuk |
Rok wydania: | 2009 |
Ilość stron: | 196 |
Wymiar [mm]: | 167x240 |
EAN: | 9788373639973 |
ISBN: | 978-83-7363-997-3 |
ID: | 230908 |