TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki podejmowania skutecznych decyzji!

* Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów
* Pokonywanie barier interpersonalnych
* Podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję

Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku. Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.

* Zdefiniowanie i analiza problemu
* Reguły podejmowania decyzji
* Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
* Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
* Wprowadzanie decyzji w życie
* Wykorzystywanie przeczuć i intuicji

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 214
Wymiar [mm]: 150x220
EAN: 9788373619159
ISBN: 9788373619159
ID: 129521

Zobacz również

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...