TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Lean Banking. Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym z przykładami

Pierwsze książki, jakie powstały na temat Six Sigma, sprawiały wrażenie łączenia wielu tematów, które wydawały się zupełnie ze sobą niezwiązane, co powodowało, że firmy wdrażały metodę niejako na siłę.

Z upływem czasu i dzięki coraz szerszemu zastosowaniu jedna rzecz stała się jasna: istotne jest to, aby ludzie i organizacje, w których pracują, byli ważniejsi niż jakakolwiek stosowana metoda. Sama metoda musi być elastyczna i posiadać zdolności dostosowania się do zaistniałych potrzeb.

Właśnie dlatego należało stworzyć coś, co byłoby zgodne ze specyfiką i potrzebami instytucji bankowych. Wybraliśmy zatem najlepsze z zagadnień mieszczących się w obszarze Six Sigma, dołączyliśmy do tego metodologię "lean", tworząc jedną całość.

Następnie przyszedł czas wytężonej pracy, mającej na celu dostosowanie zagadnień do specyfiki, jaką charakteryzują się instytucje finansowe. Temu wszystkiemu nadaliśmy jedną nazwę - "lean banking", "szczupły bank", w którym wszystkie procesy przebiegają sprawnie, spełniając oczekiwania klientów w sposób natychmiastowy i najlepszy z możliwych.

Książka przedstawia zastosowanie najlepszych metodologii Six Sigma (redukcja kosztów braku jakości) oraz "lean" (redukcja marnotrawstwa) dostosowanych w taki sposób, że stały się one zespoloną całością nazwaną "lean banking".

Autorzy w oparciu o projekty, w realizacji których brali udział osobiście, i w oparciu o własne, długoletnie doświadczenie wyjaśniają, jak osiągnąć maksymalne korzyści dzięki zastosowaniu "lean banking".

Fabrizio Majorana pracował w takich firmach jak Allied Signal, General Electric, Maserati i Ferrari Formula 1, gdzie jako dyrektor ds. jakości zdobył 5 tytułów w mistrzostwach świata. Był na stanowisku Chief Quality Officer Grupy Unicredit. Od prawie dwudziestu lat zajmuje się zagadnieniami "lean" i Six Sigma. Ma na swoim koncie setki projektów związanych z usprawnieniami procesów i produktów zrealizowanych w najróżniejszych sektorach na rynku amerykańskim, północno europejskim oraz azjatyckim. Jest ekspertem w dziedzinie niezawodności produktu oraz członkiem Komitetu Sędziowskiego przyznającego nagrody Process Excellence w Londynie. Aktualnie jest CEO jednego z międzynarodowych domów mody.

Alessandro Morelli – ekspert ds. organizacji oraz aspektów "lean" w sektorze usługowym. Współpracuje ze znaczącymi firmami międzynarodowymi w dziedzinie reengineeringu i organizacji "lean" w sektorze usługowym. Doświadczenie zdobywał na stanowiskach kierowniczych w takich firmach jak: Siemens i General Electric, dzisiaj kieruje włoskim oddziałem SSA Company, której założycielem jest Mikel J. Harry, twórca Six Sigma, zajmując się szkoleniem i coachingiem przedstawicieli najwyższego kierownictwa.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo M
Autor: Fabrizio Majorana, Alessandro Morelli
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 256
Wymiar [mm]: 140x200
EAN: 9788375955408
ISBN: 9788375955408
ID: 251456

Zobacz również

Lean Banking. Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym z przykładami
44.99 zł
  • Wysyłamy w ciągu 24 h
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...
 - okładka książki

Abc. Jak zbudować zespół, który zwycięża

Blair Singer
 - okładka książki

Kwadrant przepływu pieniędzy

Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
 - okładka książki

Młody bogaty rentier. Seria: Bogaty ojciec

Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
 - okładka książki

Wykorzystaj swoje silne strony. Użyj dźwigni swojego talentu. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Marcus Buckingham
 - okładka książki

5 języków docenienia w miejscu pracy

Gary D. Chapman, Paul E. White
 - okładka książki

Dobór personelu. Seria: Biblioteka Moderatora

Tomasz Witkowski (red.)
 - okładka książki

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach

David D. Dubois, William J. Rothwell
 - okładka książki

Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Lloyd Baird, Harvard Business School Press
 - okładka książki

Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Jamie O. Harris
 - okładka książki

5 języków docenienia w miejscu pracy

Gary D. Chapman, Paul E. White
 - okładka książki

Firma z duszą

Michael Cardone (jr)
 - okładka książki

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Peter F. Drucker
 - okładka książki

Dobór personelu. Seria: Biblioteka Moderatora

Tomasz Witkowski (red.)
 - okładka książki

Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Ken Blanchard, Michael O Connor
 - okładka książki

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach

David D. Dubois, William J. Rothwell
 - okładka książki

17 zasad współdziałania w zespołach

John C. Maxwell
 - okładka książki

Zgrane zespoły. Jak zbudować jedność w zespole przywódczym i pracowniczym?

Larry Osborne
 - okładka książki

Pracując w zespole urzeczywistnisz marzenia

John C. Maxwell