TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Harvard Business Review. Przywództwo

Dobry menedżer nie tylko zarządza pracownikami, ale też inspiruje ich i dostarcza im odpowiedniej motywacji do działania. Umiejętności przywódcze przydadzą się każdemu menedżerowi - zarówno takiemu, który dopiero rozpoczyna swoją karierę, jak i zajmującemu się zarządzaniem od lat. Jednak czym naprawdę jest przywództwo i jaki ma związek z zarządzaniem? W jaki sposób kierować ludźmi tak, by realizowali założone cele firmy. Jak radzić sobie z pracownikami, którzy nie chcą się "podporządkować"? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań musi znaleźć menedżer, który chce być skutecznym przywódcą.

"Harvard Business Review. Przywództwo" to zbiór artykułów poświęconych roli i zadaniom lidera zespołu, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów - znani na świecie fachowcy w dziedzinie zarządzania - przybliżają Czytelnikowi teorie najbardziej uznanych autorytetów dotyczące kierowania ludźmi. Opisują, na czym naprawdę polega praca lidera, podpowiadają, jak uwzględniać indywidualne cechy charakteru pracowników. Dzięki lekturze przekonasz się, że powszechnie panujące opinie na temat źródeł siły i władzy we współczesnym biznesie nie zawsze są słuszne.

* Rzeczywiste zadania lidera
* Różnice pomiędzy menedżerem i przywódcą
* Cechy charakteru niezbędne skutecznemu przywódcy
* Style zarządzania preferowane w różnych organizacjach
* Metody rozwiązywania konfliktów pomiędzy pracownikami
* Granice samodzielności menedżera

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 238
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788373619074
ISBN: 83-7361-907-0
ID: 153771

Zobacz również

Harvard Business Review. Przywództwo
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...