TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.

"Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.

* Doskonalenie umiejętności słuchania innych
* Określanie celu zebrania
* Organizowanie zebrań
* Prowadzenie spotkań
* Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
* Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
* "Burze mózgów" - konstruktywne konflikty

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 218
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788373619036
ISBN: 83-7361-903-8
ID: 152853

Zobacz również

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...